FT MINI

REF: 8352493

ONZE BELOFTES

-

Vragen van onze klanten

Hoe werkt de dienst na verkoop?

Sommige producten verkocht op de website vallen onder een contractuele garantie waarvan de duur vermeld staat op de pagina van de producten in kwestie op http://www.decathlon.be/. De garantie omvat de onderdelen en de werktijd. De garantie is beperkt tot het vervangen van defecte onderdelen, en afhankelijk van het gebruik ervan. Onze garantievoorwaarden vindt u in onze rubriek "Garantie".  Hebt u vragen over de commerciΓ«le garantie of wilt u een product omruilen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met uw Decathlon-winkel. In het kader van deze garantie kunt u uw product binnenbrengen bij het Atelier van uw Decathlon-winkel, vergezeld van de factuur die u kunt downloaden en/of afdrukken vanuit uw online-account op decathlon.be. Of gebruik het contactformulier onderaan deze pagina om uw vraag door te geven.

help outline
Hoe vind ik het onderdeel dat ik nodig heb?

Hebt u wisselstukken nodig voor uw tafel, ga dan naar de rubriek 'Onderdelen' in de productfiche van uw tafel. Aan de hand van een explosietekening kunt u daar zelf achterhalen welk stuk er juist vervangen moet worden. Kunt u het onderdeel bestellen via de website, dan staat er meteen een link bij. Anders komt u best even langs in uw Decathlon-winkel, vergezeld van het onderdeel dat vervangen moet worden.

Wat is de levertermijn voor mijn onderdeel?

Als u langskomt in de winkel voor de vervanging van een defect onderdeel, dan zal onze ateliermedewerker u de beschikbaarheid en levertermijn van het wisselstuk meedelen.Bestelt u het onderdeel via onze website, dan hebt u het doorgaans binnen de 2 tot 5 werkdagen, onder voorbehoud van beschikbaarheid uiteraard.

Geen antwoord op uw vraag gevonden? 

Raadpleeg dan even onze volledige FAQ, misschien staat het daar ergens tussen. 

FT MINI

Slaag je er niet in om het probleem op te lossen of vind je het antwoord niet? neem dan contact op met een van onze specialisten.