REF: 8334795
2014
Als het zoeken lang duurt of als de waarden niet coherent blijken:
1 - Controleer of de band juist is afgesteld op de borstkas. Controleer ook of ze op de juiste plaats zit.
2 - Zorg ervoor dat de sensoren van de band goed vochtig zijn gemaakt.
3 - Het signaal van de hartslag kan afhangen van elektromagnetische storingen (hoogspanningslijn, spoorweg, computers, enz.). Zorg ervoor dat je verwijderd bent van deze soort storingen, tijdens het gebruik van je hartslagmeter.
4 - Controleer of de batterij voldoende opgeladen is.
De Bluetooth Smart technologie beschikt over een andere functie dan Bluetooth technologie. Het is dus normaal dat je band niet verschijnt in de lijst met apparaten. De verbinding van je band met je telefoon wordt gemaakt vanaf de applicatie.
Bekijk de volgende pagina: Compatibele smartphones (http://support.geonaute.com/bluetooth)
Om ervoor te zorgen dat je band werkt met een telefoon, is het belangrijk dat deze compatibel is met je telefoon, je operatiesysteem, maar ook met je applicatie. Vandaag de dag zijn de meeste applicatie compatibel met de hartslagbanden Bluetooth Smart. Het is echter raadzaam om je te informeren bij de leverancier van de applicatie.
Om je band te laten werken met de applicatie, is het belangrijk om de band te koppelen aan de applicatie. Dankzij de kopeling kan de band worden gevonden door de applicatie. De koppeling gebeurt over het algemeen in de PARAMETERS van de applicatie.
Om je hartslagband Bluetooth Smart Geonaute te koppelen aan Runtastic Pro op een Androidtelefoon doe je het volgende:
1. Controleer eerst op onze Bluetooth Compatibiliteit pagina of je telefoon compatibel is met de Bluetooth Smart Geonaute.
2. Zo ja, ga dan in Runtastic Pro naar Instellingen, Hartslag en kies voor Runtastic Combo.
Heeft u de producthandleiding nodig? Klik op downloaden.
Verklaring van overeenstemming van het product? Klik op downloaden.