ONmove 710

Réf: 8288291

SOFTWARE EN APPLICATIES

Ik krijg mijn gegevens niet overgezet op mijn DecathlonCoach.

1 - Controleer of je de laatste versie van ONconnect gebruikt.
2 - Controleer nadat je het horloge aan je computer hebt aangesloten of hij wordt herkend in Mijn Computer.

Als hij niet wordt herkend, doe je het volgende:

2.1 Controleer of de metalen contactpunten achter op je horloge niet zijn geoxideerd. Reinig ze anders met wat alcohol of azijn en een wattenstaafje. Controleer ook of de clip goed op je horloge is aangesloten.

2.2 Herinstalleer het stuurprogramma van de ONmove.
2.2.1 Ga op je computer naar het Configuratiescherm, tab Systeem, en open daar Apparaatbeheer
2.2.2 Open de tab Schijfstations en klik met je rechtermuisknop op de "STM STR Flash Disk USB Device" die bij de ONmove hoort en klik op Installatie ongedaan maken. De ONmove wordt niet langer herkend.
2.2.3 Koppel de ONmove los van de computer, en sluit hem opnieuw aan. Het stuurprogramma zal automatisch opnieuw worden geïnstalleerd en de volgende pop-up verschijnt:
2.2.4 Controleer in Apparaatbeheer en in Mijn Computer of de ONmove daadwerkelijk wordt herkend.

3 - Als het probleem nog altijd niet is opgelost, neem dan contact op onze helpdesk via de pagina "contact" onderaan deze site.

Wat moet ik doen als mijn horloge niet wordt herkend door ONconnect?

1. Controleer of de kabel tussen je horloge en je computer goed is aangesloten.
2. Controleer of je een micro-USB-kabel gebruikt waarmee je gegevens kunt overzetten. Met sommige micro-USB-kabels kun je enkel opladen. Deze kun je herkennen aan de "bliksemschicht" op de kabel.
3. Controleer of je de laatste versie van ONconnect gebruikt:

Als het probleem nog altijd niet is opgelost, neem dan contact op met onze helpdesk via de pagina "contact" onder aan deze website.

logo-windows
logo-mac

NAUWKEURIGHEID

Hoe kan ik zorgen dat mijn horloge het gps-signaal sneller vindt?

De kwaliteit van de signaalontvangst wordt sterk beïnvloed door de omgeving en door verplaatsingen.
Om sneller een signaal te ontvangen, wordt het aangeraden om tijdens het zoeken naar signaal:

1. Op een open plek te gaan staan, uit de buurt van omringende gebouwen en niet onder een boom.
2. Het horloge op een tafel of op de grond te leggen.

Hoe kan ik zorgen voor een betere ontvangst van mijn hartslag op de ONmove 710?

Zorg er in de eerste plaats voor dat de hartslagfunctie geactiveerd is en dat je hartslagband goed aan je horloge is gekoppeld. Je kunt de hartslagfunctie activeren bij "HARTSLAGBAND" in het menu "INSTELLINGEN". Als het lang duurt voordat je horloge de band heeft gevonden of als de waarden niet lijken te kloppen, doe je het volgende:
1 - Controleer of je borstband goed is aangebracht. Controleer ook of hij niet binnenstebuiten zit.
2 - Controleer of de sensoren van je borstband vochtig genoeg zijn.
3 - Het hartslagsignaal kan worden gewijzigd door elektromagnetische storingen (hoogspanningskabels, spoorbanen, computers etc.). Blijf tijdens het gebruik van de hartslagmeter uit de buurt van deze storingen.
4 - Controleer of de batterij nog voldoende is opgeladen.

Hoeveel metingen per seconde kan mijn horloge registreren (bemonsteringsfrequentie)?

De bemonsteringsfrequentie van je gps-horloge varieert van 1 meting elke second tot 1 meting elke 5 seconden. Hoe lager de frequentie, hoe groter de opslagcapaciteit. Daar staat tegenover dat het traject minder nauwkeurig wordt geregistreerd. Deze frequentie kun je in het menu "Bibliotheek/Geheugen" instellen. De standaardwaarde staat op 2 seconden.

BATTERIJ

Waarom laadt mijn horloge niet goed op?

Het is mogelijk dat de sensoren aan de achterkant van je horloge geoxideerd zijn door je transpiratie.

Reinig ze met wat alcohol of azijn en een wattenstaafje.
Controleer ook of de clip goed op je horloge is aangesloten.

EEN ANDERE VRAAG?

Is de ONmove 710 waterdicht?

De waterdichtheidsaanduiding van het gps-horloge is IPX7. Dat betekent dat hij bestand is tegen hevige regen, wateropspattingen, en korte onderdompelingen. Het horloge is echter niet geschikt voor zwemmen of andere watersporten.

Mijn bandje of USB-kabel is kwijt of stuk, waar kan ik een nieuwe krijgen?

Je kunt een nieuwe USB-kabel of een nieuw bandje krijgen in de workshop van je dichtstbijzijnde Decathlon-winkel.

Wilt u contact met ons opnemen? Een contactformulier openen

HANDLEIDINGEN

notice-pictogramme

Heeft u de producthandleiding nodig? Klik op downloaden.

CONFORMITEITSVERKLARING

notice-pictogramme

Verklaring van overeenstemming van het product? Klik op downloaden.

NAAR BOVEN