WE GEVEN 10 JAAR GARANTIE OP ONZE TAFELS

WE GEVEN 10 JAAR GARANTIE OP ALLE OUTDOOR TAFELS VAN ARTENGO & PONGORIΒ DIE WORDEN VERKOCHT SINDS 2015.Β 

De garantie van 10 jaar geldt voor alle outdoor tafels van ARTENGO & PONGORI die worden verkocht sinds 2015, dat zijn de tafels FT 720o, FT730, FT750, FT830, FT850, FT860, PPT 100, PPT130, PPT 130 Medium, PPT500, PPT500 LTD, PPT530, PPT900, PPT900 LTD en PPT930.

De garantie begint te lopen vanaf de aankoopdatum. Ze geldt alleen indien de aankoop werd geregistreerd op je DECATHLON-klantenkaart of als je de kassabon of factuur kan voorleggen.

Voor alle andere tafels bedraagt de garantietermijn 2 jaar.

Die garantie geldt uitsluitend voor de volgende onderdelen:

- het beveiligingssysteem van de tafel (vergrendeling / ontgrendeling), Β Β Β 
- de wielen,
- de metalen onderdelen (waaronder de schroeven),
- de bladen (in geval van vervorming, bij loskomen of vervagen van de witte lijnen).

Gedurende de garantieperiode zal PONGORI voorstellen om de defecte onderdelen of tafeltennistafel te vervangen.

DECATHLON neemt de transportkosten op zich. Bij vervanging van een onderdeel is de reparatie van het product ten laste van de klant.

De garantie van 10 jaar geldt niet bij:

- normale slijtage van onderdelen (wielen, net ...),
- schade ontstaan door gebruik van de tafel in een vereniging of leefgemeenschap,
- een montage die niet in overeenstemming is met de montage die wordt beschreven in de meegeleverde handleiding,
- het niet in acht nemen van de gebruiks- en veiligheidsinstructies zoals die in de handleiding van het product staan,
- een gebrek aan onderhoud van de tafel (bijv.: de bouten werden niet om de 2 jaar gesmeerd),
- gebruik van agressieve producten (bijv.: detergenten) voor het onderhoud van de tafel,
- krassen, corrosie en verkleuring,
- schokken, een val (ook door de wind) en meer algemeen iedere oorzaak die niets te maken heeft met de kwaliteit van de tafel.

PONGORI behoudt zich het recht voor om na te gaan of de toepassingsvoorwaarden van de garantie van 10 jaar aanwezig zijn (in het bijzonder door te vragen om foto's op te sturen van de defecte onderdelen) en kan alle maatregelen nemen die nuttig en noodzakelijk zijn voor die controle.

Voor alle vragen in verband met de commerciΓ«le garantie of omruiling kan je contact opnemen met je DECATHLON-winkel.

Je kan ook het contactformulier gebruiken om assistentie te vragen. Dat formulier vind je op de klantendienstfiches van onze tafels.