EERSTE GEBRUIK

Praktische zaken:

MOET JE TRAPPEN OM ONDERSTEUNING TE KRIJGEN?
OP WELKE DRUK MOET IK MIJN BANDEN OPPOMPEN?
IK KAN NIET GOED SCHAKELEN
WAT IS DE VOETGANGERMODUS?
HOE KAN IK DE EENHEDEN VERANDEREN?
WAT BETEKENEN DE WOORDEN TRIP / ODO / TRIP to GO OP HET DISPLAY?
WAT IS DE AUTONOMIE VAN DE BATTERIJ?
WAAR KAN IK EEN TWEEDE ACCU KOPEN?
WAT DOE IK MET EEN ACCU DIE VERSLETEN IS?
HOE BEWAAR IK DE ACCU?
HOELANG GAAT DE ACCU MEE?
MOET IK WACHTEN TOT DE ACCU HELEMAAL LEEG IS VOOR IK DEZE WEER OPLAAD?
MAG IK DE ACCULADER ERIN LATEN ZITTEN, OOK ALS DE ACCU WEER HELEMAAL VOL IS?
LAADT DE ACCU OP TERWIJL IK FIETS?
KAN IK FIETSEN MET EEN LEGE BATTERIJ?
HOE LANG KAN JE DE ACCU BEWAREN ZONDER TE HERLADEN?
MAG IK FIETSEN IN DE REGEN? ZIJN DE ONDERDELEN WATERDICHT?
WAT ALS IK VERGEET HET DISPLAY UIT TE SCHAKELEN?
WELK KINDERSTOELTJE PAST OP MIJN FIETS?
WELK FIETSDRAGER IS GESCHIKT VOOR MIJN ELEKTRISCHE FIETS?
WAT BIJ PROBLEMEN MET MIJN ELEKTRISCHE FIETS?

Mijn verbonden fiets - Applicatie

HOE REGISTREER IK MIJN FIETS IN DE APPLICATIE?
WAAR VIND IK HET FRAMENUMMER VAN MIJN FIETS?
WAT IS HET IMEI-NUMMER EN WAAR KAN IK HET VINDEN?
WAT MOET IK DOEN ALS IK DE ACTIVERINGSCODE OF HET IMEI-NUMMER VAN MIJN FIETS NIET MET MIJN SMARTPHONE KAN SCANNEN?
IK KRIJG EEN FOUTMELDING ALS IK MIJN FIETS TOEVOEG AAN DE DECATHLON MOBILITY-APPLICATIE
MIJN FIETS HEEFT GEEN LOCATIEBEPALING
HOE KAN IK MIJN FIETS MET IEMAND ANDERS DELEN?
WAARVOOR DIENEN DE WAARSCHUWINGSZONES?
HOE KAN IK WAARSCHUWINGSZONES AANMAKEN?
WAT MOET IK DOEN ALS MIJN FIETS VALSE BEWEGINGEN DETECTEERT?
HOE ZIE IK MIJN RITTEN OP DE KAART?
KAN IK DE AFGELEGDE AFSTAND BINNEN EEN BEPAALDE PERIODE BEKIJKEN?
KAN IK VIA MIJN SMARTPHONE DE LAADSTATUS VAN DE BATTERIJ CONTROLEREN?
HOE KAN IK DE FIETS UIT MIJN APPLICATIE VERWIJDEREN?

MIJN VERBONDEN FIETS - Diensten

VERBONDEN OPLOSSING TEGEN DIEFSTAL
HOE WERKT MIJN VERBONDEN FIETS?
WAT IS HET NUT VAN EEN VERBONDEN FIETS?
WAT IS DE BIKE RECOVERY-SERVICE?
WAT IS HET NUT VAN EEN BIKE RECOVERY-SERVICE ALS JE OOK EEN DIEFSTALVERZEKERING HEBT?
MOET IK METEEN EEN ABONNEMENT VAN EEN JAAR AANGAAN VOOR DE BIKE RECOVERY-SERVICE?
KAN IK EEN BEROEP DOEN OP DE BIKE RECOVERY SERVICE ALS IK OP HET MOMENT VAN DE DIEFSTAL NIET VERZEKERD BEN?
HOE VAAK KAN IK DE BIKE RECOVERY SERVICE GEBRUIKEN?
KOMT DE VIA DE APP AANGEBODEN DIEFSTALVERZEKERING OOK TUSSEN WANNEER DE FIETS 'S NACHTS OP STRAAT STAAT?
ZIJN ER KOSTEN VERBONDEN AAN HET GEBRUIK VAN DE DECATHLON MOBILITY-APP?
WAT MOET IK DOEN OM MIJN GRATIS CONNECTIVITEITSPAKKET VOOR EEN JAAR TE ACTIVEREN?
HOE WEET IK WANNEER MIJN ABONNEMENT AFLOOPT EN HOE KAN IK HET VERNIEUWEN?
WANNEER KAN IK MIJN CONNECTIVITEITSPAKKET BETALEN?

MIJN VERBONDEN FIETS - GESTOLEN FIETS

MIJN FIETS IS GESTOLEN, WAT NU?
HOELANG DUURT HET VOORDAT DE VERZEKERING ME TERUGBETAALT ALS DE BIKE RECOVERY SERVICE NIETS HEEFT OPGELEVERD?
HOE WORD IK OP DE HOOGTE GEHOUDEN VAN HET VERLOOP VAN DE BIKE RECOVERY SERVICE?
WANNEER WORDT DE FIETS ALS VERLOREN BESCHOUWD EN TERUGBETAALD DOOR DE VERZEKERAAR?

ASSISTENTIE NODIG?

Je kunt het verbindings- of identificatieprobleem niet oplossen of je vindt je vraag hierboven niet terug?

Neem contact op met onze support voor de DECATHLON MOBILITY-app:  decathlon@conneqtech.com

VERBONDEN ELEKTRISCHE FIETS ELOPS 920 E HOOG EN LAAG FRAME

IK HEB EEN ELEKTRISCH PROBLEEM

Heb je problemen met je fiets? Hieronder vind je onze veelgestelde vragen.

MIJN FIETS IS NIEUW, MAAR DE BATTERIJ LIJKT NIET TE WERKEN
IK BEN HET SLEUTELTJE KWIJT
DE BATTERIJ LAADT NIET OP
MIJN BEREIK IS KLEIN OF IS AFGENOMEN
MIJN ONDERSTEUNING GAAT NIET AAN/HAPERT/VALT UIT
DE DISPLAY SCHAKELT NIET IN
DE DISPLAY EN DE ONDERSTEUNING SCHAKELEN UIT WANNEER IK EEN HOBBEL NEEM OF VAN DE STOEP RIJDT
DE BATTERIJ-INDICATOR GEEFT "0%" AAN, TERWIJL IK NOG BATTERIJCAPACITEIT OVER HEB
ER KNIPPERT EEN LED OP DE BATTERIJ, OF ER BRANDEN HELEMAAL GEEN LEDS
DE DISPLAY TOONT EEN FOUTMELDING

IK ONDERHOUD MIJN FIETS

Omdat een regelmatig onderhoud nodig is om de goede werking en de levensduur van je fiets te verzekeren, zetten we hier wat onderhoudstips op een rij.

1. Check voor elk ritje of je banden op minimaal 3,5 en maximaal 4,5 bar staan.

2. Laad de batterij minstens om de 3 maanden op.

3. Gebruik je ze een lange periode niet, zet de batterij dan in slaapstand.

4. Bewaar de batterij in een droge ruimte, op een gematigde temperatuur en uit de zon.

ONZE BELOFTES

B'TWIN geeft bij normaal gebruik levenslange garantie op het frame, de voorvork, het stuur en de stuurpen. Voor de andere onderdelen (de batterij en de elektrische en mechanische onderdelen, met uitzondering van slijtgevoelige onderdelen) en de werkuren geven we 2 jaar garantie vanaf de aankoopdatum.

ASSISTENTIEFORMULIER

Lukt het je niet om een mechanisch of elektrisch probleem aan je fiets op te lossen?  Neem dan via onderstaande knop gerust contact op met ons assistentieteam.

Opgelet! Als je een vraag over de applicatie of de connectiviteit van je fiets hebt, kun je deze sturen naar het adres:

decathlon@conneqtech.com

VERBONDEN ELEKTRISCHE FIETS ELOPS 920 E HOOG EN LAAG FRAME